Zıt anlamlı kelimeler
Çok güzel bir zıt anlamlı kelimeler çalışması. 1.sınıf düzeyine uygun bir çalışma.
1.Sınıflar için harf slaytları
1. Sınıflar için hazırlanmış çok güzel harf slaytları. Mutlaka incelemelisiniz.
1.Sınıf dökümanları
1.sınıf dökümanları dosyası. Mutlaka incelemelisiniz.
El Yazısı Harfleri ve Yazılış Yönleri
1.sınıf el yazısı harfleri ve yazılış yönleri konusunda hazırlanmış güzel bir döküman.
Okuma dönemi metinleri
İlköğretim 1.sınıf öğrencileri için hazırlanmış çok yararlı okuma dönemi metinleri.
Eğik bitişik yazı harf çalışma kağıtları (a-z)
Çok güzel bir eğik bitişik yazı çalışma kağıtları dökümanı.
Cümle
1. sınıf cümle kurma etkinlik sayfaları
a Sesi
a Sesi grup etkinlikleri.
Onluk ve Birlikler
Ses Birleştirme
Ses birleştirme etkinlik sayfaları.
Ses Çalışmaları
Ses çalışmaları etkinlik sayfaları.
Hece-Metin Çalışmaları
Hece-metin çalışma etkinlikleri sayfaları.
Matematik 1. Sınıf Etkinlikleri
Matematik etkinlik sayfaları
1. Matemetik sayı tanıtım kartları - indirmek için tıklayın
2. Matematik ödev örnekleri - indirmek için tıklayın
Sayılar
Sayılar uygulama etkinlikleridir.
İndirmek için tıklayın
Uygulama Çalışma Yaprakları
Uygulama çalışma yaprakları ve etkinlikler.
İndirmek için tıklayın
Ses Kartları
Ses kartları çalışma kağıtları.
Toplama İşlemi Etkinlikleri
Toplama islemi etkinlikleri.
Zıt Anlamlı Kelimeler
Zıt anlamlı kelimeler etkinliğidir.
1.Sınıf Ses Evresi etkinliği(Puzzle) -6.grup sesler
Özellikle grup çalışması şeklinde de uygulayabileceğiniz farklı bir etkinlik.Etkinlikte hedeflenen görsel ve sesin zihinde çivilenmesi.
Nasıl Uygulamalıyım ?
* Makasla belirtilen yerler kesilir.
* En fazla 8 kişiden oluşan gruplara puzzle dağıtılır.
* Puzzle parçasnı elinde tutan öğrenci, sesi ve görseli (örneğin eee elma ya da eee ev şeklinde ) ifade eder
*Puzzle oluşturan ilk grup ödüllendirilir.
*Grup üyeleri tek tek tüm görseli ve sesi tekrar eder.
Nasıl Uygulamalıyım ?
* Makasla belirtilen yerler kesilir.
* En fazla 8 kişiden oluşan gruplara puzzle dağıtılır.
* Puzzle parçasnı elinde tutan öğrenci, sesi ve görseli (örneğin eee elma ya da eee ev şeklinde ) ifade eder
*Puzzle oluşturan ilk grup ödüllendirilir.
*Grup üyeleri tek tek tüm görseli ve sesi tekrar eder.
6.Grup Sesler: ğ,v,f,j
1.Sınıf Ses Evresi etkinliği(Puzzle) -5.grup sesler
Özellikle grup çalışması şeklinde de uygulayabileceğiniz farklı bir etkinlik.Etkinlikte hedeflenen görsel ve sesin zihinde çivilenmesi.
Nasıl Uygulamalıyım ?
* Makasla belirtilen yerler kesilir.
* En fazla 8 kişiden oluşan gruplara puzzle dağıtılır.
* Puzzle parçasnı elinde tutan öğrenci, sesi ve görseli (örneğin eee elma ya da eee ev şeklinde ) ifade eder
*Puzzle oluşturan ilk grup ödüllendirilir.
*Grup üyeleri tek tek tüm görseli ve sesi tekrar eder.
Nasıl Uygulamalıyım ?
* Makasla belirtilen yerler kesilir.
* En fazla 8 kişiden oluşan gruplara puzzle dağıtılır.
* Puzzle parçasnı elinde tutan öğrenci, sesi ve görseli (örneğin eee elma ya da eee ev şeklinde ) ifade eder
*Puzzle oluşturan ilk grup ödüllendirilir.
*Grup üyeleri tek tek tüm görseli ve sesi tekrar eder.
3.Grup Sesler: g, c, p, h
1.Sınıf Ses Evresi etkinliği(Puzzle) -4.grup sesler
Özellikle grup çalışması şeklinde de uygulayabileceğiniz farklı bir etkinlik.Etkinlikte hedeflenen görsel ve sesin zihinde çivilenmesi.
Nasıl Uygulamalıyım ?
* Makasla belirtilen yerler kesilir.
* En fazla 8 kişiden oluşan gruplara puzzle dağıtılır.
* Puzzle parçasnı elinde tutan öğrenci, sesi ve görseli (örneğin eee elma ya da eee ev şeklinde ) ifade eder
*Puzzle oluşturan ilk grup ödüllendirilir.
*Grup üyeleri tek tek tüm görseli ve sesi tekrar eder.
Nasıl Uygulamalıyım ?
* Makasla belirtilen yerler kesilir.
* En fazla 8 kişiden oluşan gruplara puzzle dağıtılır.
* Puzzle parçasnı elinde tutan öğrenci, sesi ve görseli (örneğin eee elma ya da eee ev şeklinde ) ifade eder
*Puzzle oluşturan ilk grup ödüllendirilir.
*Grup üyeleri tek tek tüm görseli ve sesi tekrar eder.
4.Grup Sesler: ö, b, ü, ş, z, ç
1.Sınıf Ses Evresi etkinliği(Puzzle) -3.grup sesler
Özellikle grup çalışması şeklinde de uygulayabileceğiniz farklı bir etkinlik.Etkinlikte hedeflenen görsel ve sesin zihinde çivilenmesi.
Nasıl Uygulamalıyım ?
* Makasla belirtilen yerler kesilir.
* En fazla 8 kişiden oluşan gruplara puzzle dağıtılır.
* Puzzle parçasnı elinde tutan öğrenci, sesi ve görseli (örneğin eee elma ya da eee ev şeklinde ) ifade eder
*Puzzle oluşturan ilk grup ödüllendirilir.
*Grup üyeleri tek tek tüm görseli ve sesi tekrar eder.
Nasıl Uygulamalıyım ?
* Makasla belirtilen yerler kesilir.
* En fazla 8 kişiden oluşan gruplara puzzle dağıtılır.
* Puzzle parçasnı elinde tutan öğrenci, sesi ve görseli (örneğin eee elma ya da eee ev şeklinde ) ifade eder
*Puzzle oluşturan ilk grup ödüllendirilir.
*Grup üyeleri tek tek tüm görseli ve sesi tekrar eder.
3.Grup Sesler: u-k-ı-y-s-d
1.Sınıf Ses Evresi etkinliği(Puzzle) -1.grup sesler
Özellikle grup çalışması şeklinde de uygulayabileceğiniz farklı bir etkinlik.Etkinlikte hedeflenen görsel ve sesin zihinde çivilenmesi.
Nasıl Uygulamalıyım ?
* Makasla belirtilen yerler kesilir.
* En fazla 8 kişiden oluşan gruplara puzzle dağıtılır.
* Puzzle parçasnı elinde tutan öğrenci, sesi ve görseli (örneğin eee elma ya da eee ev şeklinde ) ifade eder
*Puzzle oluşturan ilk grup ödüllendirilir.
*Grup üyeleri tek tek tüm görseli ve sesi tekrar eder.
Nasıl Uygulamalıyım ?
* Makasla belirtilen yerler kesilir.
* En fazla 8 kişiden oluşan gruplara puzzle dağıtılır.
* Puzzle parçasnı elinde tutan öğrenci, sesi ve görseli (örneğin eee elma ya da eee ev şeklinde ) ifade eder
*Puzzle oluşturan ilk grup ödüllendirilir.
*Grup üyeleri tek tek tüm görseli ve sesi tekrar eder.
1.Grup Sesler: l-a-t
1.Sınıf Ses Evresi etkinliği(Puzzle) -E sesi
Özellikle grup çalışması şeklinde de uygulayabileceğiniz farklı bir etkinlik.Etkinlikte hedeflenen görsel ve sesin zihinde çivilenmesi.
Nasıl Uygulamalıyım ?
* Makasla belirtilen yerler kesilir.
* En fazla 8 kişiden oluşan gruplara puzzle dağıtılır.
* Puzzle parçasnı elinde tutan öğrenci, sesi ve görseli (örneğin eee elma ya da eee ev şeklinde ) ifade eder
*Puzzle oluşturan ilk grup ödüllendirilir.
*Grup üyeleri tek tek tüm görseli ve sesi tekrar eder.
Nasıl Uygulamalıyım ?
* Makasla belirtilen yerler kesilir.
* En fazla 8 kişiden oluşan gruplara puzzle dağıtılır.
* Puzzle parçasnı elinde tutan öğrenci, sesi ve görseli (örneğin eee elma ya da eee ev şeklinde ) ifade eder
*Puzzle oluşturan ilk grup ödüllendirilir.
*Grup üyeleri tek tek tüm görseli ve sesi tekrar eder.
El yazısına hazırlık-Çizgi çalışmaları
Çizgi ve düzen çalışmaları:
1.Sınıf Matematik Sunu "Kaç tane oldu?"
1.Sınıf matematik doğal sayılar konusunda "Kaç tane oldu?" sunusu.
1.Sınıf metin çalışması
1.Sınıflar için bir metin çalışması:
Canlıların yuvası ve beslenme
Canlıların yuvası ve beslenme konusunda hazırlanmış yaprak testler.
Yaprak testler için Tıklayın!
Okuma bayramı davetiyeleri
Okuma bayramı davetiyesi arıyorsanız aramanıza gerek kalmadı. Güzel davetiye örnekleri burada.
Okuma bayramı davetiyeleri için Tıklayın!
3. grup sesler (k,ı,y)
3. grup seslere ait çalışmalar:
İndirmek için tıklayın!
Okuma bayramı dökümanları
Okuma bayramı hazırlarken kullanabileceğiniz dökümanlar:
Dosya için tıklayın!
Toplama ve Çıkarma İşlemleri
Toplama ve Çıkarma işlemleriyle ilgili 50'şer tane boyamalı toplama ve çıkarma işlemleri.
1.Sınıf toplama ve çıkarma problemleri
1. Sınıflar için hazırlanmış toplama ve çıkarma problemlerinden oluşan dosya.
1.Sınıf geometrik şekiller etkinliği
1. Sınıflar için geometrik şekillerle ilgili bir etkinlik.
1.Sınıf öğretmenleri için gerekli tüm formlar
1. sınıfta en gerekli olan ve çoğu müfettiş tarafından istenilen formlar.